Da har er vi kommet meget godt igang på etm tid denne uka vil det bli utført div småplukk, så om du har mulighet ta kontakt på Grendstuggu By telefonen eller sving bortom å se om det er noen der.
Lørdag 27 april derrimot blir det storaksjon med å få alt på plass, samt utomhus arbeid, og litt vasking her og der. Ta med godt humør og møt opp. SAmt ev ei rive. Døra er åpen fra kl 10.00 :)
I disse dager pågår det maling i huset. Kjøkkenet skal fikses opp og males, det samme skal gangen. Samt at det er forskjellig vasking og annet som skal foretas. Alt arbeidet skal være ferdig i løpet av 14 dager fra skrivende stund. Håper derfor flest mulig har mulighet til å ta i et tak for Grendstuggu. Det er bare å møte opp, samt å følge med på facebook https://www.facebook.com/groups/56177707311/#!/groups/56177707311/ der det vil bli oppdatteringer. Ev ta kontakt med noen av oss i styret :)
Fra 8.april vil Grendstuggu By ha eget nr som dere kan nå oss på.
Dette gjelder spesielt ved spørsmål om utleie. Grunen til at vi har valgt dette er at det er enklere for alle dere å ha et nr å gorholde dere til enn at nr til utleieansvarlig skifter ved hvert årsmøte.
Så lurer dere på noe eller ønsker å leie huset er det bare å ta kontakt :)
Grendstuggu By: 47619867
Søndag 14 april kl 17.00 arrangeres det tradisjonnel Vårbasar i Grendstuggu By. Det vil bli åresalg og aftenutloddnig. Servering av kaffe/saft og kaker.
i forbindelse med basaren ønsker vi at hver husstand kan stille med 1-2 gevinster. Alle velkommen :)
Etter årsmøtet er Erlend Andøl valgt som leder, og Leif Ole Lillery som kasserer/utleieansvarlig.
Ellers består styret av følgende personer inkl vara.
Thomas Melvold, Lone Kvålsvoll, Bård Eivind Bakk, Randi Garbeig og Arnstein Aaberg.
Vi ønsker at alle i grenda skal ta kontakt med oss om det gjelder arrangement, ris og ros, da vi ønsker et hus for alle :)